Suurleirin tunnelmia osa 1
D-junioritJulkaistu: 11.07.2024 20.24

Suurleirin tunnelmia osa 1

Suurleiri 2024 starttasi Oulussa maanantaina 8.7. Lähdimme matkaan innokkaalla KPK:n d-junnujoukolla heti aamutuimaan. Majoituskoulunamme toimii Oulunsalon kirkonkylän koulu. Tosi toimiin pääsimme vasta illalla Joensuun Mailan Punaista vastaan. Havaittavissa oli pientä jännitystä ja ajatuksen karkailua, mikä johti häviöön 5-2. Sitä ei kuitenkaan jääty surkuttelemaan vaan uppouduttiin vähitellen leirihuumaan.

Tiistaina saimme tiukan voiton Pesä Yseistä, jotka kaatuivat 3-2, kunnes illalla Napapiirin Pesis näytti sarvensa kaatamalla KPK:n tiukassa kaveriderbyssä juoksuin 4-5. Tämä harmitti vain hetken, kunnes ajatukset kääntyivät seuraavaan päivään.

Keskiviikon auringonpaiste siivitti myös meidän joukkueen piikkareita siihen malliin, että AA Keltaisen kanssa jaettiin pisteet tasatuloksella 7-7. Seuraavassa pelissä alkoi napsumaan toden teolla ja porukka väänsi voiton Espoo Bluesta 0-3. Tähän oli hyvä päättää päivän pelit ennen leiripeliä ja discoa.

Torstaina sateen uhka riippui aamupeliemme yllä, mutta tämä uhka ei onneksi käynyt toteen. Molemmissa peleissä alkoi kunnon rytinä ja Suonenjoen Vasamaa vastaan voitto tuli 11-5 juoksuin. Kauden parasta peliä nähtiin Alajärven Ankkurit Keltaista vastaan pelatussa pelissä, joka päättyi lukemiin 15-9.

Iltapäivä olikin joukkueella vapaata ennen illan Itä-Länsi ottelua. Kaikki lähtevätkin joukolla kannustamaan oman joukkueemme Aapo ”Metu” Kemppaista ja Itää tulevaan voittoon!

Kajaanin Pallokerho ry

Kehräämöntie 7, PL 124, 87400 KAJAANI